Heeft u iets leuks gezien dat u graag wilt bestellen?
De pakketkosten binnen Nederland zijn 6,95 zowel groot (max. 100 cm) als klein, tot 10 kilo!
Als u iets besteld wat groter is dan 100 cm of zwaarder dan 10 kilo, zullen wij u voorafgaand aan de verzending berichten wat de daadwerkelijke verzendkosten zijn. (Verzendkosten zullen dan ca. 15 euro zijn)
Overige landen (tot 10 kilo):
- Belgie 9,50
- Denemarken 14,00
- Frankrijk 13,00
- GB 11,00
- Duitsland 9,50
- Groenland 25,00
- Ierland 18,00
- Italie 14,50
- Japan 59,00
- Monaco 14,00
- Noorwegen 26,00
- Oekraine 26,99
- Luxemburg 13,00
- Tsjechie 16,00
- Verenigde Staten 60,00
- Oostenriijk 15,50
- Polen 19,00
- Portugal 39,50
- Spanje 15,50
- Zweden 19,50
- Zwitserland 26,00
Doorloop alle vier stappen van het bestelproces op de site.
1. Kies eventueel het aantal dat u wilt bestellen.
2. Druk op `Voeg toe aan winkelwagen`. U kunt vervolgens de bestelling gaan afronden of nog verder winkelen. Kies de optie die u wilt.
3. Wanneer u alles in de winkelwagen heeft dat u wilt bestellen kiest u de betaalwijze. U kunt kiezen uit de volgende manieren:
- IDEAL (geen extra kosten) Hierbij betaalt u direct via uw eigen bank, in een beveiligde omgeving het totaalbedrag dmv internetbankieren. Voordeel is dat uw bestelling direct betaald is en de verzending ook snel plaatsvindt.
- Vooraf overmaken. (geen extra kosten) U krijgt in de bevestigingsmail de betalingsgegevens en maakt zelf het totaal bedrag aan Pommelientje over. Zodra uw betaling binnen is gaan wij over tot verzending.
- Paypal (extra kosten € 1,50)
Met PayPal is het mogelijk om zonder gebruik van een creditcard of random reader snel, veilig en gemakkelijk betalingen te doen en te ontvangen. PayPal is te beschouwen als een online portemonnee.
- Klarna - achteraf betalen (extra kosten € 1,95)
Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina. We hebben voor het gemak onze bankgegevens hieronder vermeld voor als je liever betaalt via een bankoverschrijving: Begunstigde: Klarna Bank AB (publ) IBAN: NL76 INGB 0006 0224 49 BIC/SWIFT: INGBNL2A
4. Doorloop vervolgens alle stappen van het bestelproces. U vult hierin uw gegevens in zodat de bestelling naar het juiste adres gaat. U kunt ook een alternatief afleveradres invullen, bijvoorbeeld op uw werk of als u iets cadeau doet aan een ander.
Als laatste stap gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Deze zijn er om beide partijen te beschermen.
5. Zodra uw bestelling juist is binnengekomen krijgt u per direct een bevestigingsmail hiervan. Krijgt u deze niet? Dan is er iets mis gegaan. Mogelijk is uw emailadres niet juist ingevuld of heeft u een stap niet juist doorlopen. Krijgt u geen bevestiging maar wilde u wel bestellen? Neem contact op met Pommelientje - wij helpen u graag.
6. Pommelientje streeft er altijd naar uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u hierover per email bericht.
Nog iets onduidelijk? Schroom niet uw vragen te stellen, wij helpen u waar mogelijk.
Levering
Wij leveren direct uit voorraad. Als u de bestelde artikelen op een ander afleveradres wilt laten bezorgen, is dat geen probleem. U kunt dit adres tijdens uw bestelling gemakkelijk aangeven.
Woonwinkel Pommelientje verwerkt uw bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling. Wij streven ernaar bestellingen de volgende werkdag te versturen of klaar te zetten bij zelf afhalen.
Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg ingepakt en verzonden. Woonwinkel Pommelientje verzendt haar bestellingen via PostNL (pakketten tot 10 kg, kleiner dan 1 meter en binnen Nederland).
U ontvangt van ons een email als wij de bestelling hebben aangeboden. Daarna ontvangt u via de vervoerder de Track&Trace code, zodat u de zending kunt volgen. In de meeste gevallen wordt het pakket dan de volgende dag door Vervoerder aan u aangeboden. Bij afwezigheid zal het pakket een tweede maal worden aangeboden. Daarna krijgt u een afhaalbericht voor het postkantoor.
Wij kunnen het pakket net als u volgen via Track & Trace en houden zelf continu een oogje in het zeil. Mocht u na 3 dagen het pakket niet ontvangen hebben, neemt u dan contact met ons op.
Naast de mogelijkheid uw bestelling te laten bezorgen, bieden wij ook de mogelijkheid de door u bestelde artikelen af te komen halen in Hellum in onze fysieke winkel. Zodra uw bestelling bij ons klaarligt, wordt u op de hoogte gebracht via email en kunt u de bestelling afkomen halen tijdens onze openingstijden.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.”